Twoje IT jest
w dobrych rękach

Wybierając usługi Beyond.pl, zyskujesz wsparcie zespołu ekspertów Service Desk.

 
 

Usługę Service Desk Beyond.pl otrzymujesz w pakiecie do wybranych przez siebie rozwiązań. Nasz zespół SD to specjaliści z zakresu pierwszej i drugiej linii wsparcia z szerokim doświadczeniem w obszarze technicznej obsługi klienta.

 

Celem SD Beyond.pl jest profesjonalna obsługa w jak najkrótszym czasie.
Oznacza to nie tylko pełną dostępność 24/7/365, ale także aktywny monitoring infrastruktury z której korzystasz. Dwujęzyczna obsługa zgłoszeń (Polski, Angielski).

Nasze standardy

Dostępność

i monitoring
środowisk 24/7/365

Błyskawiczny

czas reakcji

Profesjonalizm

- rozwiązanie problemu
i jasna informacja zwrotna

Zaangażowanie

i komunikacja – jesteśmy
pomocni, rzeczowi i szczerzy

Dwujęzyczna

obsługa w językach
polskim lub angielskim

Na co możesz liczyć w Service desk Beyond.pl

Pierwsza linia kontaktu

Jesteśmy łącznikiem między Twoją firmą a działem handlowym, finansowym oraz 2 i 3 linią wsparcia IT Beyond.pl

Całodobowy monitoring parametrów usług

Podejmujemy aktywne działania mające na celu identyfikacje problemów i informujemy o nich Twoich administratorów

Pomagamy w prowadzeniu biznesu

Możesz zgłaszać nam nowe potrzeby i zamówienia na dodatkowe rozwiązania, które pomogą w rozwoju Twojej firmy

Wstępna diagnostyka

Możesz zgłaszać wszelkie problemy techniczne, awarie oraz usterki, a my podejmiemy właściwe działania, aby je rozwiązać

Wstępne działania administracyjne

Service desk level 2 służy pomocą także w obsłudze c-panel i administracji linux

FreshMail e-mail marketing free online marketing software