Adam Brosz dla "Wprost" o wsparciu klienta w branży IT

Service Desk Manager Adam Brosz opowiada w wywiadzie dla „Wprost”, jak istotną częścią oferty IT jest kompleksowe wsparcia klienta 24/7/365. W przypadku Beyond.pl w takim systemie pracuje techniczne centrum obsługi klienta oraz Zespół Smart Hands, który odpowiada za nadzór nad sprzętem w obu serwerowniach w Poznaniu.

– Jesteśmy dla klienta partnerem, który w całości odpowiada za usługę i może przejąć na siebie bardzo dużą część odpowiedzialności za poprawnie funkcjonujące systemy IT w firmie. Kiedy klienci dostrzegą ten aspekt, chętniej nie tylko delegują do nas zasoby, ale także słuchają naszych rekomendacji odnośnie rozwoju swojego środowiska IT. W centrum każdego systemu informatycznego jest człowiek i to jego błąd zwykle doprowadza do wycieku danych czy awarii. Warto zatem ten obszar oddać w ręce doświadczonych ekspertów – przekonuje Brosz.

Pełny wywiad dostępny w papierowym wydaniu „Wprost” z 3 września oraz na wprost.pl.