Strona główna Newsy Aktualności Adam Brosz dla "Wprost" o wsparciu klienta w branży IT Adam Brosz dla "Wprost" o wsparciu klienta w branży IT 4 września 2018 Service Desk Manager Adam Brosz opowiada w wywiadzie dla „Wprost”, jak istotną częścią oferty IT jest kompleksowe wsparcia klienta 24/7/365. W przypadku Beyond.pl w takim systemie pracuje techniczne centrum obsługi klienta oraz Zespół Smart Hands, który odpowiada za nadzór nad sprzętem w obu serwerowniach w Poznaniu. – Jesteśmy dla klienta partnerem, który w całości odpowiada za usługę i może przejąć na siebie bardzo dużą część odpowiedzialności za poprawnie funkcjonujące systemy IT w firmie. Kiedy klienci dostrzegą ten aspekt, chętniej nie tylko delegują do nas zasoby, ale także słuchają naszych rekomendacji odnośnie rozwoju swojego środowiska IT. W centrum każdego systemu informatycznego jest człowiek i to jego błąd zwykle doprowadza do wycieku danych czy awarii. Warto zatem ten obszar oddać w ręce doświadczonych ekspertów – przekonuje Brosz. Pełny wywiad dostępny w papierowym wydaniu „Wprost” z 3 września oraz na wprost.pl. Zobacz też... 10 grudnia 2024 Beyond.pl wyróżniony przez Biuro Obsługi Inwestorów w Poznaniu 5 grudnia 2024 Beyond.pl dzieli się zrównoważonymi praktykami w podcaście „O technologii na głos” 30 października 2024 Beyond.pl ponownie nagrodzony za działania CSR w plebiscycie Złota Setka Wielkopolski