(Senior) Business Analyst

Naszą ambicją jest bycie najbardziej zaufanym i szanowanym dostawcą usług przetwarzania danych, managed services, środowisk chmurowych i infrastruktury as a service w Polsce i Europie Środkowej. Beyond.pl zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa i ciągłości dostępu do danych, pozwalając klientom i partnerom budować przewagę konkurencyjną, wprowadzać innowacje i stabilnie się rozwijać.


stacjonarna / hybrydowa

Miejsce pracy: Poznań

Zadania

  • Analiza opłacalności nowych projektów sprzedażowych.
  • Analiza rentowności według produktów, oddziałów, klientów itp.
  • Przygotowywanie ofert handlowych we współpracy z innymi działami tym działem presales oraz innymi zespołami udzielającymi wsparcia merytorycznego
  • Współodpowiedzialność za optymalizację procesów oraz poprawę efektywności operacyjnej i kosztowej.
  • Sporządzanie prognoz finansowych oraz kontrola ich realizacji.
  • Przygotowywanie bieżących oraz miesięcznych raportów zarządczych dla Zarządu firmy.
  • Wsparcie Zarządu Spółki poprzez dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej.
  • Rekomendowanie działań biznesowych na bazie analiz informacji zarządczej.
  • Zapewnienie terminowego, dokładnego, usprawnionego i spójnego raportowania i analiz dla ustalonych obszarów.
  • Doradztwo biznesowe w obszarze Business Intelligence.
  • Tworzenie raportów analitycznych w systemie PowerBI.
  • Pozyskiwanie danych z różnych źródeł do centralnego systemu raportowego.
  • Tworzenie modeli danych pozwalających na sprawne raportowanie.
  • Optymalizacja procesów raportowania, procesów wewnętrznych i wdrażanie narzędzi informatycznych.
  • Przygotowywanie prezentacji biznesowych.
  • Prognozowanie wyników finansowych w oparciu o zgromadzone dane oraz zaproponowane modele.
  • Ścisła współpraca z działami biznesowymi w celu weryfikacji aktualnych i prognozowanych wyników.

 

Nasze oczekiwania

  • Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w pracy jako Analityk Biznesowy, Controller Biznesowy lub Finansowy lub w roli pokrewnej,
  • Zaawansowana znajomość MS Excel umożliwiająca sporządzanie kalkulacji kosztowych (znajomość VBA)
  • Umiejętności analitycznego myślenia, skrupulatność i systematyczność
  • Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej
  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki ekonomiczne oraz nauki ścisłe
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w branży IT

Oferujemy

  • Pracę w wymiarze pełnego etatu w dynamicznie rozwijającej się firmie w sektorze IT, w zespole unikalnego partnera Microsoft, oferującego rozwiązania hybrydowe.
  • Pracę hybrydową z przewagą pracy zdalnej.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.
  • Rozwój zawodowy, w tym szkolenia i certyfikacje w obszarze Microsoft Cloud oraz innych technologiach.
  • Wymianę wiedzy i poszerzenie jej o kolejne rozwiązania.
  • Samodzielność w działaniu i realny wpływ na strategię firmy.
  • Bogaty pakiet socjalny (w tym Multikafeteria i lekcje języka angielskiego).
  • Indywidualny fundusz szkoleniowy, prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie.
  • Przyjazne środowisko pracy i niezbędne narzędzia.
  • Pracę z nowoczesnymi technologiami hybrydowymi łączącymi rozwiązania Microsoft z technologiami dostępnymi w centrach danych Beyond.pl